MonVid

Una mica de mi…


Leave a comment

Pantalons roses amb granotes

Ja fa uns dies que la petita va estrenar aquests pantalons, però fins ara no he aconseguit fer-li una foto portant-los.

muntatge-rosa

Buscava uns pantalons una mica diferents dels que acostuma a portar i aquest model em va agradar molt. El patró es el nº20 de la revista ottobre 01/2014.

La tela fúcsia es interlock i l’estampada es punt estampat. Els punys i la cintura son de roba de puny verd llima. Aquesta vegada he posat goma dins de la cintura ja que la tela de puny es molt fineta i no aguantava gens, un cop posat ni es nota.

Advertisements


Leave a comment

Pantalones rosas con ranas

Hace ya unos días que la pequeña estrenó estos pantalones, pero hasta ahora no he podido sacarle una foto llevándolos.

muntatge-rosa

Buscaba unos pantalones algo diferentes de los que acostumbra a llevar, y este modelo me gustó mucho. El patrón es el de la revista  ottobre 01/2014.

La tela fucsia es interlock y la estampada es tela de jersey. Los puños y la cintura son de tela de puño verde lima. Esta vez he puesta elástico en la cintura ya que la tela es muy fina y no sujetaba suficiente, una vez puestos ni se nota.


Leave a comment

Pink pants with frogs

It’s been some time since I made those trousers for my daughter, but I’ve not been able to make her a photo wearing them until now.

muntatge-rosa

I was looking for a pattern somehow different that the ones I am used to sew, and this one, from the magazine ottobre 01/2004, was the perfect one.

The fabric is pink interlock and frog printed jersey. The huffs and waist are lemon cuff, it’s such a thin fabric that I had to use some elastic on the waist.


Leave a comment

Pantalons roses avec des grenouilles

Il y a quelques jours que j’ai fait ces pantalons pour ma fille, mais je n’ai été pas capable de lui faire un photo tout en les portant jusque hier.

muntatge-rosa

Cette fois je voulais coudre unes pantalons un peux différents de ceux qu’elle porte habituellement, quand j’ai rencontré ce patron dans le magazine ottobre 01/2014, j’ai décidé de le tester.

Le tissus est interlock rose, jersey imprimé avec des grenouilles, et bande-rapprochée dans les manchettes et la taille. Cette fois j’ai utilisé aussi une bande élastique dans la taille, parce que la bande-rapprochée était très fine.


Leave a comment

Vestido Arorua

Hace días que le doy vueltas al patrón de la camiseta Arorua que la Pantigana nos proponía para el  MsMSW de abril, queria coserlo como vestido y no encuentraba un acabado que me gustara… he cosido y descosido tres veces, y lo he dejado unos días a ver si llegaba la inspiración…

muntatge

Al final he llegado a la conclusión de que el problema es la talla, decidí coser una talla un poco mas grande que la mía porque quería que quedara holgado, pero me pasé de ancho. Ayer lo volví a coger y reducí la talla, ahora lo veo mejor!!!

La tela es jersey de algodón, tanto el negro liso como el estampado de estrellas de colores. Para acabar las mangas y el cuerpo use tela de puño verde y rosa para el cuello. El acabado de los bolsillos es foe de color lila, es la primera vez que lo utilizo para bolsillos y el resultado no me ha gustado demasiado, queda demasiado rígido.


Leave a comment

Vestit Arorua

Fa dies i dies que dono tombs al patró de la samarreta Arorua que la Pantigana ens proposava per al MsMSW d’abril, el volia cosir com a vestit i no li acababa de trobar l’acabat que m’agrades… he cosit de descosit tres vegades, ho he deixat aparcat uns dies a veure si m’inspirava…

muntatge

Al final he arribat a la conclusió de que el problema es que vaig decidir fer una talla una mica més gran que la que utilitzo normalment perquè volia que quedes ample, però em vaig passar. Ahir m’hi vaig tornar a posar i he reduït la talla, ara si que me la veig millor!!

La tela es jersei de cotó, tant el negre llis com l’estampat d’estrelles de colors. Per acabar les mànigues i el cos tela de puny verda i rosa per al coll. L’acabat de les butxaques es foe de color lila, es la primera vegada que el provava per a butxaques i no m’acaba de convèncer el resultat, queda massa rígid.


Leave a comment

Arorua dress

I’ve been some days thinking about how to finish my Arorua shirt, the pattern from the Pantigana’s April MsMSW, I wanted to transform it into a dress and after sewing and unstitching several times I still did not  find the perfect fit… so I let this sewing apart for some time waiting for my inspiration…

muntatge

Yesterday, I retook it and I realized the problem was that I’ve chosen a size that is too big for me, so I reduced it quite a bit and now, I like it!!!

The fabric is jersey, plain black for the body and printed for the sleeves. The neckline, huffs and hem are knit. It’s the first time I use foe for the pockets and I am quite dissatisfied with the result, I think it is too rigid.