MonVid

Una mica de mi…

Ninotets de macrame

Leave a comment

Per adornar les motxilles de Pandilleando, aquesta i aquesta, ella ens donava varies opcions però no me’n convencia cap, així que vaig estar fent una mica de recerca per la xarxa i vaig trobar aquests ninots que em van agradar i son molt senzills i ràpids de fer.

ninot

Ahir a la tarda m’hi vaig posar i em va ajudar la meva filla, que tallava el cordó sobrant, de moment n’hem fet tres, i els que vindran!!

ninots

Author: MonVid

Mare, companya, naturalista, modista, cuinera,... i moltes més coses que vaig descobrint...

Leave a Reply

