MonVid

Una mica de mi…

Botes i barret de pirata

2 Comments

La darrera part de la disfressa de Jack Sparrow. Per a les botes, com que tampoc tenia patró, vaig basar-me en el d’uns cobertors de bota d’adult i el vaig reduir fins a adaptar-lo a la mida del meu fill. Si us interessa el patró mida 4-5 anys, digueu-m’ho i us posaré el vincle.

barret
El barret l’he fet a partir d’aquest patró de l’Oliver+S. He fet servir la talla d’adult, ja que la polipiel es força mes gruixuda que la roba de cotó. La unica modificació que he fet al patró es fer l’ala una mica mes ample. Un cop acabat el barret he unit les ales al cos del barret amb puntades de cordó gruixut, donant-li la forma de barret de pirata.

pirata-complet1

Finalment podré dedicar-me a cosir altres coses, que començo a estar farta de tanta disfressa!!!

Author: MonVid

Mare, companya, naturalista, modista, cuinera,... i moltes més coses que vaig descobrint...

2 thoughts on “Botes i barret de pirata

  1. Ostres, realment espectacular!!!! Una passada! M’encanta com t’ha quedat!!!

    Like

Leave a Reply

