MonVid

Una mica de mi…

El vestit de la princesa

Leave a comment

Per fi l’he acabat…. no per la feina que porta sinó perquè la meva filla no s’està ni cinc segons quieta i provar la faldilla per arrodonir la vora ha estat tota una odissea…

vestit-esquena

Més que un vestit, son dues faldilles i un cos, així és més còmode de posar i es pot aprofitar per fer altres combinacions. La faldilla de sota és una faldilla circular, per la xarxa podeu trobar molts tutorials de com dibuixar el patró, jo he fet servir aquest. L’he fet força més ampla de cintura i he deixat un bon marge de vora, així la podrem aprofitar una bona temporada.

La faldilla de sobre està feta amb el mateix patró que la de sota, però dividint la circumferència en vuit parts en comptes de en dues. He unit les parts amb un repunt i després hi he passat un cordó elàstic, tensant una mica, per aconseguir l’efecte arrugat. La tela és una mena de seda rosa de la que es va enamorar la meva filla un dia que em va acompanyar a comprar teles, no sé si s’aprecia a la foto però la part de sobre de la tela és brillant.

El cos el volia fer tot de vellut lila, però em vaig quedar curta de tela… el patró del cos es un bàsic de samarreta, i les mànigues les vaig fer a ull, una peça en forma de mitja lluna a la part de sobre i un rectangle per acabar d’allargar la màniga. Entre les dues hi he posat cordó elàstic per a fer l’efecte arrugat. La part de darrere del cos està cordada amb snaps, més còmode per ella que una cremallera.

Author: MonVid

Mare, companya, naturalista, modista, cuinera,... i moltes més coses que vaig descobrint...

Leave a Reply

