MonVid

Una mica de mi…

Una capa per a la meva princesa

Leave a comment

Aquest any la nena ja està en plena etapa princeses i per carnestoltes m’ha tocat fer un vestit de princesa, que ja us ensenyaré més endavant, quan el tingui acabat.

Com que a la rua de la tarda fa fred per anar només amb el vestit, he volgut fer-li també una capa, per a que vagi una mica més abrigada…

Rebuscant per la xarxa vaig trobar aquest post de “De costuras y otras cosas” amb un patró que m’agradava i que per talla m’anava bé, i m’hi vaig llençar de cap.

capa11

La roba que vaig triar per fer-la és una mena de polar pelut, de color blanc, que tenien rebaixat a la botiga de robes del poble i que vaig pensar que quedaria prou bé!! El que no m’imaginava és la quantitat de pèl que deixa anar quan talles la roba, he estat dos dies cosint amb l’aspiradora al costat i cada vegada que tallava alguna cosa la passava, al menys així minimitzava els esternuts…

Per la part de dintre he fet servir tela de forro marro, que tenia per casa, de moment està tota plena de pèls blanc… a veure si després de rentar-la unes quantes vegades millora la cosa…

Mireu la tanca que princesa que li he posat, la meva filla n’està enamorada!!

tanca

Author: MonVid

Mare, companya, naturalista, modista, cuinera,... i moltes més coses que vaig descobrint...

Leave a Reply

