MonVid

Una mica de mi…

Motxilla amb cremallera de Pandilleando

4 Comments

Aquesta setmana Pandilleando ha organitzat un cosim juntes d’una motxilla amb cremallera.

Com que fa uns mesos el gran es va quedar sense motxilla de l’escola i tenia pendent fer-n’hi una de nova, he aprofitat l’ocasió.

La única condició que em va posar el meu fill, es que la motxilla havia de ser de pirata, va a la classe dels pirates i s’ho ha pres seriosament…

Després de rebuscar per l’armari de les teles en vaig trobar un tros amb un pirata i vaig pensar que ja faria el fet… La resta de la motxilla es loneta que vaig comprar en una tenda física, i el retall de pirata es comprada a telas.es.

img_1542p

Per a les nanses he fet servir un cordó que tenia per casa i el problema es que estava tallat a trossos petits, he hagut d’anusar-lo al mig… De moment ens serveix i quan vagi a la merceria ja el canviarem.

Per tapar la part de sobre de la cremallera, en comptes de fer servir biaix he posat un tros de loneta i per sobre una puntada d’ornament, amb vaixells i ondades, a vegades m’agrada aprofitar els extres de la maquina de cosir 🙂

img_1545p

El resultat és aquest, al meu fill li ha agradat molt…tant que no ha pogut esperar a anar a l’escola per estrenar-la i se l’ha emportat al parc…

img_1544p

Cosir aquest tipus de motxilles es molt agraït perquè es cusen molt ràpid i queden molt bé!!!

Author: MonVid

Mare, companya, naturalista, modista, cuinera,... i moltes més coses que vaig descobrint...

4 thoughts on “Motxilla amb cremallera de Pandilleando

  1. Ooohhh, que xula!!!!
    M’encanten aquestes puntades decoratives!!1 La meva només en té quatre, les típiques, i de vegades (com ara, per exemple) en trobo a faltar!!

    Like

  2. Pingback: Una altra motxilla… de princeses… | MonVid

  3. Pingback: Ninotets de macrame | MonVid

Leave a Reply

