MonVid

Una mica de mi…

Pantalons de xandall

1 Comment

Un altre cosim plegades al que participo… aquest cop es d’un pantaló de xandal de Mi rincón de mariposas.

banner-cc-pantalon-rodilleras-3-4-peque

Com que tant la nena com el nen necessitaven més pantalons, i els de xandall son amb els que van més còmodes, no m’ho vaig pensar dues vegades. A més a més ens proposava 2 models, de dues talles diferents, que més o menys son les talles dels meus fills.

Al nen li he fet la talla 3-4 anys allargant una mica les cames, de fet una mica massa perque li sobra un bon tros… He utilitzat roba de felpa perchada blau cel, roba de puny groga per la cintura i baixos dels pantalons, i per a les genolleres interlock estampat. Tot de la pantigana-shop.img_1506p

Per a la nena el model petit, el del cercle al cul, sense retocar la talla. He fet servir la mateixa felpa blau cel, aquesta vegada també per la cintura, amb elàstic a l’interior. Els baixos son de punt rosa. Com que els trobava una mica seriosos en un dels camalls he posat una Hello Kitty, la meva primera experiència amb paper transfer. Un una altra entrada ja us explicaré com ha anat…combinat-xandall-kitty

Tot i que m’ha agradat cosir els dos models, prefereixo el de les genolleres, sobretot per a una nena… Que en penseu?

Author: MonVid

Mare, companya, naturalista, modista, cuinera,... i moltes més coses que vaig descobrint...

One thought on “Pantalons de xandall

  1. Pingback: Va de pantalons… | MonVid

Leave a Reply

